Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte poštovné ZDARMA!

Položky:0
Celkem:0 Kč

Klientské centrum


 

JAK NAKUPOVAT

 
I. Hledání zboží

 

Pro vyhledání určitého produktu můžete postupovat dvěma způsoby:
1) V pravém horním rohu do bílého pole s nápisem „Vyhledat…“ napište, jaký produkt chcete hledat (např. „dresy“), nebo pokud ho znáte, konkrétní název produktu (např. „dres domácí“). Zobrazí se jeden nebo několik produktů souvisejících se zadaným heslem.
2) V horním menu vyberte hlavní kategorii produktů, o který máte zájem (např. „děti“) a dále výběr upřesňujte volbou nabízených podkategorií.
Zobrazí se Vám veškeré produkty ve zvolené kategorii. Nyní můžete zobrazené produkty seřadit dle abecedního pořadí nebo dle ceny.


II. Výběr zboží

Kliknutím na fotografii produktu se zobrazí detail. Vyberte správnou velikost a počet kusů.
Stiskněte tlačítko „Vložit do košíku“.
Produkt se uloží do vašeho nákupního košíku.
Nyní můžete pokračovat v nákupu dalších produktů nebo přejít do košíku k dokončení nákupu.
Nezapomeňte na naše Akční nabídky, které pro Vás pravidelně připravujeme.
V Košíku zkontrolujte, jestli už máte opravdu vše, co potřebujete ve správném množství a správných velikostech.


III. Vyplňte své kontaktní údaje

Vyberte způsob platby, který Vám nejvíce vyhovuje:

Přepravní službou - dobírka 90 Kč 

(připravujeme více možností)


IV. Pokračovat k pokladně

Zde ještě jednou vše pečlivě zkontrolujte.


V. Závazně objednat

Stisknutím tlačítka „Závazně objednat“ odešlete objednávku a my ji začneme zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

JAK REKLAMOVAT

 

Jak postupovat při reklamaci zboží.

V případě, že potřebujete zakoupené zboží reklamovat, zašlete nám zboží na adresu:

 

Oficiální Fanshop FK Teplice
Stadion Na Stínadlech
Na Stínadlech 2796
Teplice 415 01



Přiložte prosím kopii faktury a také průvodní dopis s přesným popisem vady, platnými kontaktními údaji a také preferovaným řešením reklamace (oprava / výměna zboží / vrácení peněz).

Zásilku prosím neposílejte na dobírku. Balíčky poslané na dobírku nebudou převzané. 

O průběhu reklamace Vás bude informovat náš reklamační technik.

V případě problému nebo dotazů na průběh reklamace nás prosím kontaktujte.

info@sportmade.cz
Tel.: +420 601 151 927

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.